Overzicht kwijt

Het op orde krijgen en houden van de financiën is niet altijd gemakkelijk. Sommige van onze klanten verliezen het overzicht en hebben geen goed beeld meer van de verhouding tussen inkomsten en uitgaven. Daardoor ontstaan soms betalingsproblemen. 

 

Om dit te voorkomen adviseren wij u de post en e-mail tenminste wekelijks te verwerken en een begroting op te stellen, zodat u een duidelijk overzicht krijgt van uw inkomsten en uitgaven. Als dit voor u lastig is kunt u in de meeste gemeenten een beroep doen op vrijwilligers die u (gratis) helpen om uw ‘thuisadministratie’ weer op orde te brengen.  

 

Verschillende banken bieden de mogelijkheid een incasso-alert in te stellen. U krijgt dan een herinnering dat er over enkele dagen een bedrag wordt geïncasseerd. Enkele hypotheekverstrekkers bieden deze mogelijkheid ook door middel van een gratis sms. 

Bent u het overzicht kwijt of dreigt u het kwijt te raken en maakt u zich zorgen over uw hypotheek? Neem dan contact met ons op. We zoeken dan graag samen met u naar een goede oplossing.


Neem contact op


Nuttige informatie rondom dit onderwerp




Wilt u meer informatie over de manier waarop Hypocasso uw dossier behandelt? Lees hier dan ’onze werkwijze’.

Onderneem actie